vrijdag 5 december 2014

De sint



04 december 2014, na een intensieve dag kom ik thuis van mijn werk, gaar. Niet dat ik er al zo fit heen ging maar nu ook nog eens met gekneusde ribben. Mijn longinfectie waar ik al  weken mee kamp helpen hier ook niet echt bij. Gebroken en blauw kom ik thuis. En dat hoesten in combinatie met gekneusde ribben. Ik kan zeggen erg pijnlijk. Toch is er een lichtpuntje een die mij toch blij maakt. Een pakketje van de Sint ligt op mij te wachten. Vol verwachting klopt mijn hart. De goede Sint is goed op de hoogte. Vislijn , bindspul en een mooie streamer. Wohhh wat enorm leuk dat de Sint ook aan mij heeft gedacht.



Beste Sint heel erg bedankt voor het mooie kado.  Mvg John.

1 opmerking:

  1. Hahaha...toppie John! Dat is nog eens een mooi kado!

    Groeten van Ton.

    BeantwoordenVerwijderen