zaterdag 12 september 2015

Motief.


Van de week heb ik eens geprobeerd om wat motief in mijn lepels te maken. Dit om nog meer trilling en effecten van het licht te krijgen. De eerste lepels waren al redelijk na mijn zin en hierdoor kwam ik op het idee eens een terrible blad te maken met motief. 

 De eerste lepeltjes met een motief er in gemaakt.

 Mijn keuze viel op het grootste door mij zelf verzonnen en gemaakte terrible blad van 8,5 centimeter. Gisteren nog een plat stukje koper en nu in combinatie met een door mijn gemaakte streamer op een enkele haak, een prachtige onverzwaarde spinner van ca 27 centimeter lang . Geschikt voor de 24 grams plug/lepel hengel en natuurlijk zwaardere hengels. Of het gelukt is? ...

  De 8,5 centimeter terrible een spinner met motief.

1 opmerking:

  1. Net als de Stiklinglepels een prachtig stukje vakmanschap John!

    BeantwoordenVerwijderen